KUNDETILFREDSHED

I foråret 2013 gennemførte vi en kundetilfredshedsundersøgelse. Med glæde kunne vi konstatere, at 96,8% af vores kunder følte at vores service, professionalisme, vejleding og leverancesikkerhed var mere end bare tilfredsstillende. Selv om vi var glade for det fine resultat af undersøgelsen, fandt vi et punkt hvor vi kunne blive endnu bedre. Det viste sig nemlig, at vores kunder skønt tilfredse med vores service og tilgængelighed, ville ønske at vi var endnu nemmere at få fat på. Denne opgave tog vi naturligvis straks fat på.

I foråret 2014 skiftede vi derfor vores gamle telefonanlæg ud med et nyere og mere moderne anlæg, samtidig med at vi ændrede vores interne struktur, med det formål at blive endnu hurtigere til, at svare vores kunders kald.

I dag kan vi således med en vis stolthed melde, at vi ud af de 400 – 600 opkald vi har om dagen, svarer 99% inden for gennemsnitligt 10 sekunder. Selv om vi er glade for resultatet, mener vi, at vi kan blive endnu bedre og vores mål for de næste tolv måneder, er at sænke den gennemsnitlige svartid med 20%.

Vi vil gerne takke alle jer derude, som har bidraget i vores kundeundersøgelse, uden jeres ærlige svar og personlige udtalelser, havde vi ikke haft muligheden for at udvikle Electro Energy A/S, mod målet, at være den samarbejdspartner, professionelle fagmænd vælger, når de skal bruge den helt rigtigt energiløsning til tiden.